У зв'язку зі зміною порядку реєстрації платників ПДВ
і скасуванням свідоцтва платника цього податку, з початку цього року платникам
надано право за їх запитом отримувати витяги з реєстру платників ПДВ в
органах Міндоходів.
Підтвердженням факту реєстрації суб'єкта господарювання платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-сайті Міндоходів, яка оновлюється щоденно.
Тому з 1 січня 2014 року платники податку на
додану вартість, до внесення змін у відповідні форми документів, не зазначають
номер Свідоцтва у:
- податковій декларації з податку на додану
вартість та додатках до неї;
- уточнюючому розрахунку податкових
зобов’язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно
виявлених помилок;
- реєстрі виданих та отриманих податкових
накладних;
- податковій накладній, яка
складається при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг;
- інших документах, форми яких передбачали
зазначення цього реквізиту.
Відсутність номера Свідоцтва у податковій
звітності з податку на додану вартість, у податкових накладних та інших
документах, форми яких передбачали зазначення номера Свідоцтва, складених
після 1-го січня 2014 року не є порушенням порядку їх заповнення, та не є
підставою для відмови у прийнятті органом Міндоходів такої звітності в
паперовому чи електронному вигляді.
Відповідна норма передбачена Законом України від
24.10 2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо
обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень», який
набрав чинності з 1 січня 2014 року.
|