П`ятниця, 23.02.2018, 17:42Вітаю Вас Гость | RSS
Інформаційна дошка підприємців
Козятинського, Калинівського,
Погребищенського районів та м. Козятин

Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
НОВИНИ ОДПІ [973]
Ви запитували - ми відповідаемо [41]
Увага - гаряча лінія [64]
Податки очима дітей [1]
Електронна звітність [8]
Операція "БЮДЖЕТ" [2]
Увага - БОРЖНИКИ [0]
Дошка об"яв [11]
Оформили розстрочку платежів [0]
Вітаемо з Днем народження [13]
Поздоровлення з святами [11]
Відео [7]

» Наше опитування
Податкова працює на
Всього відповідей: 156

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » НОВИНИ ОДПІ

Відмова у реєстрації податкової накладної – як оскаржити рішення комісії

Постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 р. №485, яка оприлюднена в «Урядовому кур’єрі» 14 липня п р. затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розгляд скарги на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється комісією ДФС з питань розгляду скарг, яка є постійно діючим колегіальним органом ДФС, за участю уповноваженої особи Мінфіну.

Скарги подаються платником ПДВ безпосередньо до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС, виключно у письмовій формі, особисто платником або через свого уповноваженого представника, або надсилається до ДФС поштовим відправленням.

Скарга повинна містити:

найменування або прізвище, ім'я, по батькові платника податку, який подає скаргу, його податкову адресу;

податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);

реквізити оскаржуваного рішення комісії ДФС;

інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії ДФС;

відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;

вимоги платника податку, який подає скаргу;

адресу, на яку необхідно надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги.

Платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.

 

Категорія: НОВИНИ ОДПІ | Додав: odpikoz (19.07.2017)
Переглядів: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
» Форма входу

» Пошук

» Друзі сайту


Kazatin ODPI © 2010-2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz