Податківці переходять в інтерактивний режим роботи.
Відтепер не лише звітність можна передавати Інтернетом, а й через скап-зв’язок отримати фахову консультацію. Завдяки розвитку електронних сервісів та системи дистанційного обслуговування податківці наближатимуться до надання послуг європейського рівня. Довіру до платника податку шляхом невтручання, відсутністю надто жорстокого контролю – головним принципом своєї роботи проголосила податкова служба, яка з фіскального органу перетворюється на сервісну службу, про що заявив минулого вівторка в ході проведення «круглого столу» за участі фізичних осіб – підприємців начальник Козятинської ОДПІ Геннадій Садовий. Головною метою заходу було напередодні дня працівника податкової служби обговорити шляхи вдосконалення і трансформації в бік надання якісних послуг. Першим кроком перетворення із фіскального органу до сервісної служби стало відкриття 16 травня цього року центру обслуговування платників податків (наразі в області таких 14). Головна мета якого – зменшити в часі процес отримання довідок, мінімізувати контакт бізнесу із податківцями, для унеможливлення корупційних діянь з обох сторін. Відтепер платнику податків не потрібно бігати із кабінету в кабінет, гублячись у лабіринтах податкової, а вирішити свої питання на першому поверсі. В планах встановити веб - камери, які крім антикорупційної функції та організаційних моментів нестимуть користь для клієнтів, які перед походом в податкову через Інтернет зможуть переглянути, яка там кількість людей. А незабаром тут планують встановити термінал Приватбанку, через який можна буде заплатити єдиний внесок. Найближчим часом податківці планують перейти на дистанційне обслуговування. Через мережу Інтернет платники податків зможуть отримувати довідки про відсутність заборгованості по податках, акти звірки тощо. Згодом з’явиться «Віртуальний кабінет платника податків». Подання звітності за допомогою мережі Інтернет суттєво полегшує працю платника податку,- переконані у податковій. Для того, щоб подавати звітність в електронному вигляді, необхідно придбати сертифікат відкритих ключів електронно-цифрового підпису. Як це зробити безкоштовно розповів в.о. начальника відділу інформатизації та обліку платників податків Олексій Копецький.. Завдяки покращенню сервісу надання послуг, впевнені у податковій, вдасться розширити коло платників податків, зокрема, залучивши земляків – підприємців, які мають бізнес за межами Козятинщини. Одним із нових сервісів, який було презентовано під час круглого столу, є консультування у форматі скап-зв’язку, для чого платникам податків необхідно буде зайти на сайт Козятинської ОДПІ у відповідний розділ. Як відбуватиметься он-лайн – діалог продемонструвала в.о. завідувача сектору взаємодії із ЗМІ та громадськістю Наталя Шемовець. Геннадій Садовий зауважив, що свої пропозиції та скарги платники податків можуть надсилати на його персональну Інтернет - адресу, в перспективі планується встановлення у податковій скриньки для анонімних звернень. Без зворотнього зв’язку, переконаний головний податківець Козятинщини, податкова служба не зможе трансформуватися. У роботі «круглого столу» взяли участь заступник директора Вінницького відділення АППУ Сергій Міклуха та голова козятинської районної спілки підприємців Валерій Іващенко. Останні дякували податківцям за намагання покращити надання податкових послуг в районі. Висловили сподівання, що завдяки трансформації служби податківці і підприємці стануть партнерами.. Про те, що податкова зробила великий крок назустріч платникам, говорили присутні підприємці. Разом з тим, окремі з них нарікали, що головним гальмом розвитку підприємництва в районі є надмірно високий внесок до Пенсійного фонду.