Субота, 19.07.2025, 05:05Вітаю Вас Гость | RSS
Інформаційна дошка підприємців
Козятинського, Калинівського,
Погребищенського районів та м. Козятин

Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
НОВИНИ ОДПІ [1256]
Ви запитували - ми відповідаемо [41]
Увага - гаряча лінія [64]
Податки очима дітей [1]
Електронна звітність [8]
Операція "БЮДЖЕТ" [2]
Увага - БОРЖНИКИ [0]
Дошка об"яв [11]
Оформили розстрочку платежів [0]
Вітаемо з Днем народження [13]
Поздоровлення з святами [11]
Відео [7]

» Наше опитування
Податкова працює на
Всього відповідей: 159

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » НОВИНИ ОДПІ

Відтепер телефонна лінія «Пульс» працює для податкової та митниці

Задля створення сприятливих умов для провадження підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності Міністерство доходів і зборів України запровадило єдиний антикорупційний сервіс для платників податків, зборів та митних платежів – «Пульс». Вперше лінія «Пульс» з’явилася у січні 2012 року. За даними Міндоходів, кількість звернень до «Пульсу податкової» в 2012 році становила 26 тис., з яких лише 2,7 тис. стосувалися питань спірних відносин з податковими органами. Фактично з кожного такого звернення (у 99,5% випадків) провели розслідування, результати яких були особисто повідомлені тим, хто звертався. Упродовж 2012 року сервісом прийнято, розглянуто та систематизовано близько 5 тис. пропозицій від платників податків щодо лібералізації податкової системи України на 2014 рік.

Так, починаючи з січня 2012 року, Козятинською ОДПІ прийнято та вирішено три звернення від платників податків на лінію «Пульс», у тому числі від двох фізичних осіб та однієї юридичної особи.

Інтерактивний сервіс «Пульс податкової» приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань. Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають як у сфері адміністрування податків, так і під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але й повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

У випадку проявів протиправних та корупційних дій з боку працівників податкової чи митниці необхідно телефонувати за номером «Пульсу»

Лінія працює  цілодобово: у робочій час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники ДПС, а у позаробочий - інтерактивний автовідповідач.
Категорія: НОВИНИ ОДПІ | Додав: odpikoz (04.07.2013) E W
Переглядів: 531 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
» Форма входу

» Пошук

» Друзі сайту


Kazatin ODPI © 2010-2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz