Задля створення сприятливих умов
для провадження підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності Міністерство
доходів і зборів України запровадило єдиний антикорупційний сервіс для
платників податків, зборів та митних платежів – «Пульс». Вперше лінія «Пульс»
з’явилася у січні 2012 року. За даними Міндоходів, кількість звернень до
«Пульсу податкової» в 2012 році становила 26 тис., з яких лише 2,7 тис.
стосувалися питань спірних відносин з податковими органами. Фактично з кожного
такого звернення (у 99,5% випадків) провели розслідування, результати яких були
особисто повідомлені тим, хто звертався. Упродовж 2012 року сервісом прийнято, розглянуто
та систематизовано близько 5 тис. пропозицій від платників податків щодо
лібералізації податкової системи України на 2014 рік.
Так, починаючи з січня 2012 року, Козятинською ОДПІ
прийнято та вирішено три звернення від платників податків на лінію «Пульс», у
тому числі від двох фізичних осіб та однієї юридичної особи.
Інтерактивний сервіс «Пульс
податкової» приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й
з митних питань. Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають
можливість оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають як у сфері
адміністрування податків, так і під час здійснення митного контролю й митного
оформлення.
Лінія Міндоходів працює за
принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але
й повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
У випадку
проявів протиправних та корупційних дій з боку працівників податкової чи
митниці необхідно телефонувати за номером «Пульсу»

Лінія працює цілодобово: у робочій час
інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники ДПС, а
у позаробочий - інтерактивний автовідповідач.
|